Fa'amamago ma fa'agogo fualaau faisua

talafou2-300x197

E masani ona faʻaaogaina masini faʻafefe vai ma fualaau faisua i le gaosiga o fualaau faisua.E masani ona faʻafememeaʻi e tagata faʻaoga ia oloa e lua ma manatu e tutusa a latou tekinolosi gaosiga ma le gaosiga.O le mea moni, e leai, o ituaiga e lua o oloa e matua ese lava, o eseesega faʻapitoa e faʻapea.

Fa'amama fuala'au

Vegetable dehydrator, lea e taʻua foi o fualaau faisua, o se ituaiga o mea e faʻamagoina ai mea e faʻaaogaina ai le malosi centrifugal e faʻatupuina e le maualuga o le saoasaoa faʻatasi mo le faʻamago ma le faʻamago.I le gaosiga o fualaau faisua, e masani ona faʻaaogaina e aveese ai le vai i luga o fualaau faisua poʻo sina vai itiiti i le fiber o fualaau faisua, ina ia ausia ai le faʻamoemoe o le faʻaumiumi o le faʻasaoina ma le teuina o taimi o fualaau faisua, pe faʻafaigofie. o le toe fa'agasolo mulimuli ane e pei ole fa'agogo.

Ole fa'amama fuala'au e nofoia se vaega la'ititi ma e maualalo le tau fa'atau.E mafai ona faʻaaogaina mo ituaiga uma o fualaau faisua, piko, piko, fualaʻau, fatu, meaʻai ma isi mea o le faʻamago, faʻafefe, vai, faʻamago togafitiga, poʻo ituaiga uma o masoa, paʻu i vai, toega, poʻo ituaiga uma o falai suauʻu meaai. fa'amago.

Fa'amago fuala'au

Fa'amago fuala'au 'aina o se vai fa'amama fuala'au i le uiga moni, lea e aveese ai le tele po'o vai uma i totonu o fualaau faisua e ala i le vevela.O se meafaigaluega taua mo le gaosiga o fualaau faisua eseese.Mo lenei ituaiga o faʻataʻitaʻiga, e masani ona lua ituaiga o kapeneta, faʻataʻitaʻiga ituaiga paʻu, o le gaioiga moni, o le masini faʻavevela e galue e gaosia ai le vevela, vevela e oʻo atu i se tau faʻapitoa, fualaau faisua lea pe a uma ona tao lemu, pe a maeʻa se taimi, e ausia le faamoemoega fa'amago mulimuli.

O lenei ituaiga masini e aofia ai se vaega o le tele, tele le faʻaaogaina o le malosi, maualuga le tau o le faʻatau, o le tele o latou e faʻaalia i nisi nofoaga tetele e gaosia ai fualaau faisua, poʻo nofoaga faʻapitoa e gaosia ai fualaau faisua ma pisinisi.E mafai ona faʻaaogaina e faʻagogo ai ituaiga uma o fualaau faisua, meleni ma fualaʻau, fatu ma fualaʻau faʻatoʻaga vave e ausia ai le faʻamoemoe lelei o le gaosiga o tekonolosi.

Mai lenei manatu, o le eseesega i le va o fualaau faisua dehydrator ma dryer e matua manino lava.O ituaiga oloa e lua e ono aliali mai i le nofoaga e tasi, ae o fualaau faisua e masani ona galue e pei o le galuega muamua o le faʻamago fualaau faisua.O le taimi lava e te iloa ai le eseesega i le va o ituaiga e lua o oloa, e mafai ona e filifilia se faʻataʻitaʻiga e faʻatatau i au lava faʻaoga manaʻoga.Afai e te le iloa pe faapefea ona filifili, e mafai ona e valaʻau i laʻu kamupani ma saili fesoasoani faʻapitoa!


Taimi meli: Apr-22-2022